God morgon!

Idag är det fullt upp! Hoppas det blir en bra dag idag, jag känner att jag verkligen behöver en riktigt jävla bra dag. Jag känner lite grann att det är lite jobbigt att blogga nu för det är några saker jag håller utanför bloggen och som jag kanske kommer att behålla där. Men jag vill ju blogga ärligt och öppen hjärtligt så det är där det blir lite svårt! Det är svårt att skriva något till hälften här liksom, för då kommenterar ni och tipsar och är snälla och så funkar det inte så i livet för mig i alla fall. Äsh vad flummigt det här blev. Får se om jag tar upp det här med träningen sen i alla fall.. så att ni inte tror att jag är en latmask utan att det finns orsaker till det som sker.

Idag ska jag träffa Marion, hjälpa Malin att flytta, hinna med Baltazar och sen blir det middag hos mamma och pappa. Ska försöka hinna med ett långt varmt bad också! Bara roliga saker så det måste ju bara bli en toppen dag, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0