Januari 2011

Hur sjukt fort går inte tiden. Idag har jag varit arbetslös ett helt år. Ett helt år. Det är så underligt att tänka att så lång tid kan gå så fort. Men nu är jag på G. Snart har jag förhoppningsvis ett jobb och lite mer pengar på banken. Det vore skönt!

Jag kommer att göra en del förändringar här på min lilla sida framöver. Hoppas ni uppskattar det! Bland annat kommer jag ha en tävling i månaden, horoskop kommer läggas upp varje vecka, det blir mindre shopping inlägg och mer "Tyckar inlägg". Vi får se hur det blir men det känns som att LCHF dieten fortfarande kommer att vara kvar till en stor del.
Har ni förslag så är dom såklart varmt välkomna!


Så här såg jag ut ikväll när vi hade middag och spelkväll hos mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Anny

Vad fin du är i uppsatt hår! Och kul med förändring på bloggen!

2011-01-02 @ 00:14:49
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0