Johan moving out and in..

Min lilla lillebror har nu flyttat hemifrån. Igår flyttade vi alla grejer och det blev så jäkla fint och mysigt. Jag längtar till jag har en större lägenhet som jag kommer trivas lika bra i som jag gör i min lilla skolåda nu. Tänkte att jag ska bjuda på lite bilder från våran härliga familjedag igår!
Vardagsrumsbord meckande..

The sofa


Baltazar var såklart med hela dagen


Köpemat blev vi alla bjudna på av Johan!


Gardiner och stångar inhandlades och sattes upp. Mamma slutfixar lite..


Snyggt och stilrent..


Pappa skruvar ugn och mamma damsuger lite i det fina köket..


Den lilla mini kaffebryggaren gick varm..

Vi avslutade kvällen framför Handbollen på tv och de andra åt massa glass och godis och chips. Det blev verkligen så fint och hemtrevligt i den nya lyan!

Kommentarer
Postat av: ella

Har du haft baltazar sedan han var valp? :)

2011-01-16 @ 10:28:31
Postat av: MalinKalin

Vad mysigt det blev i hans lägenhet :) Bor han nära dej? :P

2011-01-16 @ 10:48:01
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint det blev! :) Och vad mysigt ni måste ha haft :)

2011-01-16 @ 10:54:31
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad snyggt han bor!=) jätte mysigt verkligen, kul att alla hjälpte till=)

2011-01-16 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0