Klant..

Jag glömde att jag tvättade, så nu hade tvätten legat i tvättmaskinerna 1,5 timmar för länge. Jag har gjort ett jobb för bloggen faktiskt. Kul men jag hade egentligen inte tid för det denna vecka. Men jag tror resultatet blev toppen och det är ju huvudsaken.

Känner mig lite stressad i kroppen. Vet inte riktigt varför, för nu har jag gjort precis allt jag behöver innan söndag. Så imorgon kan jag göra allt som är planerat vilket är skönt eftersom jag är fullbokad då ändå.

Jag borde dock ha lagat någon matlåda idag och även gått lite mer med Baltazar men jag hinner inte allt. Jag har dock kommit på en underbar Citron drink så receptet på den kommer nog ut imorgon när jag är borta. Jag lär ju iallafall vara vaken till typ 12 ikväll eftersom jag måste fixa tvätten.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ser fram emot drinken :D

2011-01-19 @ 23:12:03
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0