Mysigt!

Det är riktigt mysigt att bara vara hemma en heldag och dona. Nu ska jag sätta igång och rensa min garderob. Har lite kläder som jag ändå aldrig använder men jag spar dom för att jag tror att jag kommer använda dom i framtiden. Såhär ser min soffa och bord ut just nu..

Haha man ser en liten trött vovve därunder också. Det är så skönt nu när vi kan vara ute längre stunder så att han blir trött av luften bara:).

Först ska jag njuta i mig en Smoothie


Tack för era åsikter om klänningen! Jag har bestämt mig för att inte köpa den utan spara till sommaren och köpa någon fin klänning då istället. Kanske i färg eftersom de andra klänningarna jag köpte igår också var svarta.

Kommentarer
Postat av: mi

vad ska du göra med alla kläder då?

2011-01-12 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0