Ny lägenhet..

Åhh vad jag vill ha en större lägenhet nu. Blir så sugen när jag kollar runt på internet och ser massa saker som jag vill ha i min större lya. Jag får inte plats med något mer här i mitt lilla mysiga krypin. Jag kikade in på Lindablom.se och hon har verkligen så härlig stil/smak. Vitt och snyggt! Jag vill inte ha exakt som henne men jag vill ha lite mer sammanhängande stil i olika rum. Nu har jag ju bara ett rum och då får jag göra om precis hela tiden för att få förändring. Tänk bara att få ha ett sovrum och sängbord och en byrå bara. Sen ett helt eget rum med soffa, tv och bord. Tänk vilka ytor!

Nu är det ju inte läge för mig att flytta eftersom jag kommer att få mindre pengar framöver. Så jag får avvakta till jag hittat lägenheten jag vill ha och tills jag har lite mer pengar.
Inflytt i Johans lägenhet häromdagen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sitter också och tänker att det skulle vara så härligt med något större. man får göra det bästa av det man har helt enkelt. :)

2011-01-23 @ 22:27:21
URL: http://kandii.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Hoppas du hade en bra söndag och inte den vanliga söndagsångesten tog över :)

Något roligt inplanerat till veckan?

2011-01-23 @ 23:08:07
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0