Tuppenz 20110129

Min underbara Helena hade födelsedagsfest igår. Skit kul var det! Vi var ungefär 15 personer hemma hos henne i deras urmysiga hus. Det blev mycket prat och mycket musik och massa dryck för de flesta. Jag drack dock 6-7 klunkar rött vin och två drinkar(vodka+bubbelvatten+citron). Full blev jag av det lilla. Har läst att man tydligen lättare blir full när man går på denna diet. Jag fuskade dock inte, intog inte ett enda chips, popcorn eller någon bål. Det känns också i kroppen att jag inte har fuskat. När jag fuskar så känner jag det i kroppen på en gång vilket är en bra avvägning.

Har inte så mycket kort från kvällen men några tänkte jag ändå bjuda på.
Emma, Josefin, Elin, Camilla och Camilla


Camilla & jag

Camilla, Nina och jag har glömt bort.


Systrarna Helena & Camilla


Emma, Josefin & Elin


Jag & Nancy


Åsa & Mikaela


Full bil, Mikaela, Åsa & Nancy


Nancy, Camilla & Helena


Mikaela, Åsa & Nancy


Fina Linda & Marcus

Hardcore Superstars

Camilla & Helena

Min fina Katja & jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vi var ju tvungen att testa! Så himla gott! :) Pannacotta, chokladpudding, jordgubbsparfait och den sista kommer jag inte ihåg vad det var :)

2011-01-30 @ 16:02:51
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-30 @ 16:30:15
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Helena

Haha...vilka bilder. Jag ser ju inte klok ut ;) Tack för igår vännen!!!!

2011-01-30 @ 17:20:13
Postat av: Marion

Ska Nina ha en till eller är det bara lur? Hörde nån som sa det förr, men sen har jag glömt bort det och hon har inte uppdaterat sin blogg sen förra julen :P



Fast vi bor några km ifrån varandra så ses man ju aldrig. Haha.



Hoppas allt är bra med dig, ni ser ut att ha haft kul i helgen :)

2011-01-31 @ 06:45:01
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad roligt med lite bilder. Tack för en trevlig kväll :)

2011-02-04 @ 12:28:58
URL: http://litejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0