Veckans träning

Denna vecka har varit jobbig. Min kropp orkar nog inte riktigt träna såhär mycket så det är tur att det bara är en vecka kvar. Jag kommer att vara så nöjd med mig själv när jag avklarat nästa veckas träning. Jag trodde inte riktigt att jag skulle stå ut. Men nu är det ju bara 6 pass kvar så det ska jag absolut fixa. Det känns dock som att jag håller på att bli sjuk och då blir det lite klurigare att träna bra.

Måndag: 30 minuter på Crossen.
Tisdag: 30 minuter på Crossen.
Onsdag: 30 minuter på Crossen.
Torsdag: 30 minuter på Crossen + 90 minuter Yoga.
Fredag: Träning nya övningar med sjukgymnast + 15 minuter på Crossen.
Lördag: 30 minuter på Crossen.
Söndag: Gymmet stängt - jag träningsfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0