Visst känns det att det är fredag?

Har så mycket roligt framför mig idag så jag vill bara börja dagen. Jag fick sovmorgon till halv 9 idag för jag fixade klart packning och allt igår kväll/natt. Här får ni mitt schema för idag, jag som trodde jag hade en lugn fredag. Men det blir nog härligt hektiskt på förmiddagen och sen lugnt och skönt.

* Promenad med Baltazar.
* Skattemyndigheten och fixa ett personbevis.
* Fixa ihop alla papper och sign the deal.
* Köpa hundmat.
* 11.00 Träffa en person för ett kort möte.
* Träna 30 minuter.
* 12.30 Hämta Nils på skolan.
* Åka på badhuset med kidsen.
* Middag hos syster och Sam.

Nu har ni koll! Jag ska försöka ha fokus på det positiva idag! Jag ska ha och göra med massa myndigheter och företag och då är det bäst att vakta sin tunga och sinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0