Ett dygn med Jamie

Hoppsan hejsan vad ont om tid man har när det är fint väder och man är barnvakt till söta Jamie. Jag har verkligen inte hunnit blogga. MSN bloggningen funkar ju inte som ni ser, texten kommer inte med. Har råkat tappa bort min kamera också så alla bilder är från telefonen.

Igår kväll åkte vi upp på hundklubben och tittade på alla fina hundar. Helenas lag tog 1 SM pinne ikväll igen, Grattis!! Dock råkade Jamie drutta ur vagnen en gång men hon klarade även det galant. Helenas kommentar var "Hon såg ut att landa mjukt iallafall!" haha..




Idag har vi varit i Växbo och myst med mormor, morfar och mamma. Ätit blåbär, krusbär och svartvinbär och bara slappat. Jamie är som ett lyckopiller(kan jag tänka mig) hon är drömbarnet som jag önskar att jag lyckas få någon gång i mitt liv. Hon är så rent glad hela tiden. Social mot alla människor vi möter och snart börjar hon gå lillfisan..

Kommentarer
Postat av: Malin

älskade lilla bus! Tänk om hon kunde vara sådär glad hela tiden hemma också (; Jag tror bestämt att hon vill spendera flera dagar med dig! (:

2011-07-29 @ 14:48:39
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0