Fan va bra ni är!

Tack för alla era kommentarer de senaste dagarna. Det är så roligt att höra eran åsikt och ni verkar vara riktigt vettiga människor som läser min blogg. 

Har haft mycket förinställt eftersom jag är på jobbet och inte har möjlighet att blogga därifrån. Och hur roliga ämnen skulle det egentligen bli?! "Gash, 24 grader på kontoret igen!!!" eller "Jahapp, då har halva dagen gått och jag får inte säga ett dyfft om vad jag har gjort dessa timmar" eller "Idag äter jag....". Det sista vore kanske en idé?!

Jag har haft en underbar kväll hos Sofia, vi har spelat tvspel(ovanligt?) och umgåtts med Linda som är hemmakring! Nu blir sänge bums, lång men hyffsat fri dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0