God frukost

Jag hade tänkt mig en dag i solens och badets tecken men tji fick jag. Här ska det minsann inte få pressas något. Istället blir detta en dag i fixets tecken. Ska på kontoret och lämna lappen till kvinnan jag jobbade för fram till igår. På arbetsförmedlingen och säga att jag inte är så arbetslös längre. Till kommunen och lämna in lönepapper och kvitton för förra helgens jobb. Sen ska jag packa in Ballen i bilen med vårt inlånade slalom och dra till Växbo för lite övning och tvspelande.

Börjar dagen bra med världens godaste frukost!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hello!



Skönt med en fixar dag också.



CSN räknar med tiden för i våras också och tillsammans med höstens termin blir det 71 veckor :/

2011-07-15 @ 13:56:10
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Dom är från Åhlens. Det var två för 99 kr :)

Det där såg gott ut :)

2011-07-15 @ 18:24:52
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0