Jag somnade..

..flera gånger dessutom. På bion alltså, jag vaknade av att jag nickade till med huvudet. Jisses vilken lång dag detta känns som trots att jag klev upp alldeles för sent och går och lägger mig nu så känns det som att jag har varit vaken två dygn. Det känns som när jag jobbade på behandlingshemmet, helt veck. Så filmen vet jag inte hur var, typ som alla Harry Potter filmer I guess. Påhittat tjafs!

Det är ett jävla liv utanför min balkong idag. Tidigare när jag var hem och åt middag så började två stycket fulla människor bråka och slåss och skrika massa idiotiska saker. Nu är det två olika folksamlingar som sitter på gräsmattan. Ena gruppen har någon typ av sladdlös stereo med sig så jag har fin hög musik här. Tur att jag är så trött, jag lär somna ovaggad strax.

Nu har jag varit ute med min pärla och sängen är vår plats 10 timmar framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0