Jahapp då var det bara en ledig dag kvar..

.. dagen har rusat ifrån mig. Jag har inte gjort ett vettigt handtag. Min kropp mår dåligt och det gör mig orkeslös. Jag har dock tränat slalom med Ballen två gånger idag och det har gått riktigt bra. Jag känner att vi kanske någon gång i framtiden kan klara en hel vända(?) slalom utan fuskbågar och missade portar. Jag har även för första gången i mitt liv misslyckats med chokladmousse tillverkningen. Jag glömde att blanda i lite grädde i chokladen innan jag hällde i den i grädde. Så den blev grynig och inte alls lika god, men den går i med lite jordgubbar.

På kvällsträningen var det fler hundar upp på klubben.. kika på detta klipp så kanske ni förstår hur obrydd och lugn Ballen är oftast. Den andra är liiite avundsjuk på att matte kör utan honom..

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

jag måste testa den där moussen asso :P



haha elaka du! håkan är ju bäst!

2011-07-03 @ 23:53:52
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0