Paus

Jag behöver en paus, jag behöver veta när jag är ledig en dag nästa gång, jag behöver sova och inget av det får jag. Jag har inte tid. Jag prioriterar inte att ge det tid heter det kanske. Strax ska jag susa ner på stan och umgås med syster, mamma, barn, Marlene, Sofia och fler barn. Grillnatta är i stan, jag ska käka kyckling tallrik och njuta. Nu sitter jag i soffan nyss uthoppad från duschen och mina ögon faller nästan ihop trots att jag sitter med datorn framför mig. Jag tror att jag har drabbats av sömnsjukan.

Lite senare ska jag åka till Johan och mysa med missarna och kanske kolla på en film. Jag lär nog somna men det gör inget. Jag stannar där tills imorgon bitti då livet fortsätter med morgonpromenad, hem med Ballen, jobb och sen någonting som jag förträngt..

Hur ser ert liv ut nu såhär mitti sommaren?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0