Frukost

Idag när vi är lediga passade vi på att baka ugnspannkaka och ostbröd. Johan har förövrigt gått ner 2,8 kilo sedan i tisdags morse. Kanon! Jag hoppas på att han håller i detta nu men det har inte låtit så på honom, han vill ha mjölk, godis, glass och massa annat skit. Men det är bra för mig att han äter LCHF denna vecka iaf för jag känns verkligen back on track. Jag låg på minus 30 kilo drygt i måndags och nu ligger jag på minus 32,1 kilo. Minus TRETTIOTRE kilo ska nås innan måndag..

Johan har fuskat också, han har ätit på Pringels chips.

Vår frukost..

Jag åt en pannkaksbit och massa bacon


Johan åt två pannkaksbitar, massa bacon och grädde på ena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0