Kan ikke sova..

Fan det är såå tomt här hemma utan Ballen. Hur kan människor leva utan hund? Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom nu. Han är min bästa vän och trognaste sällskap. Men jag har fått massor gjort och han har det hur bra som helst i Växbo. Jag orkar inte ta reda på all ren tvätt så jag ska nog lägga mig på spikmattan nu och hoppas på att John Blund vill komma förbi på besök helst nyss.. Det kanske funkar ändå, Celsius alltså?! Jag kanske är så tjock så jag måste dricka två för att få effekt! Alla andra gånger har jag druckit en om dagen.

Jag har dock fått massa tid för Katten ikväll, vi har borstat bort massor med hår och myst utan en avundsjuk vovve som tränger sig med. Hon uppskattade nog ensamheten för en kväll även om hon går och letar efter Ballen och gnäller vilket hon annars inte gör. Ops det var inte det lättaste att få med henne på ett kort ikväll..




God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill också ha hund! Egentligen katt också, men oj vilken utskällning vi fick av min far när jag nämnde det för honom, haha.. Jamie önskar sig iaf en hundvalp i 1-årspresent, med tillhörande dagis! (;

2011-07-04 @ 09:38:53
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0