Paranoid! Idag på pendeltåget hem från Ori...

20110623907 (MMS)

Paranoid! Idag på pendeltåget hem från Oriflame träffen så var jag sjukt rädd. Jag satt och läste min bok om våldtäcktsmän och mördare. Jag börjar uppmärksamma två karlar som sitter och pratar jobb. Den ena kikar på mig lite nu och då. Jag kollar i boken hela tiden men märker ändå att han kollar. Så jag får typ panik. Skriver till Linnea att det är en skum karl som kikar på mig på tåget utifall jag inte kommer hem så är jag bortforslad. På stationen före min så reser sig människan upp och kollar på mig en sista gång och ler och säger typ som hejdå fast inte högt utan mer en snabb vift med handen och en nick med huvudet. Vad är det för fel på mig? Han kanske var världens trevligaste människa och jag tror direkt att han är en mördare. Fy jag måste sluta läsa sånna här böcker och kolla på Criminal Minds:)! Det kanske var mina drömmars man haha.. Det var mina tankar för kvällen..


Kommentarer
Postat av: Marie

Han spanade ju in dej bruden!!!

2011-06-23 @ 16:50:40
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0