Skönt att ha er tillbaka..

Jag trodde ett tag att ni hade övergivit bloggen. Men nu börjar ni klicka er tillbaka igen, det känns skönt. Midsommar är ju ingen tid då man ska sitta inne vid datorn och läsa om dieter heller. Jag har tillbringat väldigt lite tid vid skärmen den senaste tiden överlag. I Stockholm hade jag ju ingen dator och nu har jag varit ute på massa skoj sedan jag kom hem men så blir det ibland, speciellt på sommaren.

Jag har massor med videoklipp på min kamera som jag kanske kommer att lägga upp framöver. Det blir en helt annan grej när man filmar än med kort. Känslan kommer med på ett annat sätt liksom.

Nu ska jag iväg på ett roligt jobbmöte innan Ballen och jag ska åka upp på klubben en sväng innan vi drar till stranden.. hoppas solen strålar om någon timme..

Kommentarer
Postat av: Anne

Nu blev jag nyfiken vadå för jobb?



Kram

2011-06-30 @ 09:43:12
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

aw vilken söt hund :D

2011-06-30 @ 10:16:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0