Skönt!

Nu har jag sökt jobb, solat och sovit en stund. Strax ska jag iväg och vara kontaktperson. Gud så mycket bättre jag mår när jag har fullt upp. Idag har vi avslutat skolan, äntligen! Jag känner mig så klar med allt som har med den att göra. Redovisningen gick också jättebra, vilket var skönt eftersom vi inte ens gått igenom den. Sen cyklade jag och mötte Therese som gick hem ifrån Freluga, vi la oss i solen en stund också.

Jag var in på en butik här i stan med en CV och de var jättetrevliga. Jag hoppas jag får det jobbet. Jag hoppas jag får de andra jobben jag sökt också. Jag hoppas överhuvudtaget att jag får ett jobb och det snarast! Det känns hoppfullt!

Ser helt galen ut men såhär glad är jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Anna

va brun och fin du är :)

2011-06-10 @ 08:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0