Svar på kommentar..

Anna om Brudar (& guttar?) !:
gud va duktig du är!!! kul med thailand, det är du värd :)

tänkte fråga hur du blev så stor? har du alltid varit det eller var det ngt spec? Hoppas du verkligen inte tar frågan på fel sätt, tycker du är en sån fantastisk inspiration för så många! är bara lite nyfiken :)

Kram

Svar:
Hej Anna!
Jag har ingen tidpunkt i mitt liv då jag blev "så stor" utan jag har aldrig vart smal. Så det var inget speciellt som gjorde att jag sprang upp i vikt fort. När jag var liten var jag mer söt mullig. Men jag har alltid känt mig mer eller mindre tjock hela mitt liv. Jag tror det är därför jag har svårt att ha en realistisk Målbild eftersom jag aldrig kan se tillbaka och säga att "så där vill jag se ut IGEN". Jag går mer på känslan. Tusen tack för att du tycker att jag är en inspiration det är helt sjukt att läsa!

Några gamla bilder på mig..





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken sjuk förändring Hanna! Du är så duktig, hoppas du är stolt över det du gjort. Kollar din blogg varje dag :)

2011-06-27 @ 14:51:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0