Tjohooo..

Idag drar jag till El Stockholmo, Love it! Snart snart snart kommer dom och hämtar upp oss. Jag ska bara njuta den kommande veckan. Det jag vill göra i Stockholm denna gång är grejer som jag aldrig gör när jag är där annars. Åka massa pendeltåg och tunnelbana, överallt och ingenstarns. Vara utan egen bil, stort steg. Träffa Paulina på söndag. Kolla på agility SM hela helgen. Gå promenader i stan med fina Johanna. Gå runt Djurgården. Träffa Malin kanske?! Gå ut?! Leva som en stockholmsmänniska och sällan vara hemma haha..

Sen ska jag såklart göra saker som jag älskar att göra i Stockholm.. Äta massa gott! Träffa underbara Hanna i flera dagar! Äta på Hoa Dongen? Äta mysmiddag med Sofia och Linnea.

Jag hoppas på någon solig dag så vi kan åka ut till havet och sitta på en klippa och drömma oss bort!

Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

Åh va kul det låter! Skulle jag oxå behöva känns det som...är just nu inne i en tristess period... Ha en härlig storstadstripp! Kram

2011-06-17 @ 12:19:41
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0