Äntligen 1 mars

28 dagar kantade av panik känslor, vågmani, "skiter i allt" tankar och nervositet är äntligen över. Jag har varit så nervös inför denna vägning att jag inte kunnat sova ordentligt. Idag ska jag redivisa ett jobb i skolan och har knappt ägnat det en tanke. Men idag är alltså dagen då vi alla får veta hur det gått.. Spännande?!

Jag klev på vågen två gånger innan jag vågade kolla på den. Tredje gången så kikade jag ner och vad står det?! Jooo att jag har gått ner 3.1 kilo på dessa 4 veckor!!

Jag är så nöjd så jag kan inte i ord beskriva vilken skön känsla. Jag har ju trott att jag har gått upp minst ett kilo. Nu är minus 30 kilo nära, jag känner vibbarna redan.. Nu har jag alltså gått ner 26,5 UNDERBARA KILON!
Det är en mycket glad Hanna som skriver detta liggandes i sängen och myser med djuren..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Bra jobbat! :)

2011-03-01 @ 08:21:05
Postat av: Marion

Vad kul med viktminskningen, grattis!



Jag försökte väl tänka på vad jag fick och skulle äta, men det var ju nästan omöjligt, så det blev en massa förbjudet. Nu har jag dock släppt dieten helt, känns lite tråkigt att behöva äta mat hela tiden och att magen kommit lite i olag igen, men jag tror det blir bättre om man äter mindre skräp :)

2011-03-01 @ 09:17:23
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Du är gryyyyyyyyyyyyym min kära vän :) <3

2011-03-01 @ 09:47:54
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Sis

Men hjärtat som jag skrev i sms:et....du är sååå duktig.

Jag är så lycklig tillsammans med dej....

Hoppas alla får roligt idag när ni ska få se alla fina broschyrer...Lycka till !!

Jag ska kurera mig med friskluft, mår mindre illa i kylig luft. Hälsa alla..

2011-03-01 @ 11:00:52
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: anna

helvete hanna! va du är GRYM! :)massa kramar!

2011-03-01 @ 14:12:29
Postat av: Bella

Grattis!!!

2011-03-01 @ 15:45:31
Postat av: Anne

Grattis Hanna!



Du är skit duktigt på allt! :)

Din broschyr var skit bra och snygg!

2011-03-01 @ 21:44:10
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra där Hanna!

Du är ju jätteduktig!

2011-03-02 @ 10:28:35
Postat av: sanna

Du är fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KRAMAR sanna

2011-03-03 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0