Baltazar in class

Baltazar fick följa med till skolan igår. Han hade varit ensam så mycket tyckte jag så därför fick han hänga på. Han trivdes inte med att sitta fastbunden vid mitt skrivbord. Så jag släppte lös honom och då blev han mycket gladare och la sig på precis samma ställe under mitt skrivbord där han kunde ligga med koppel på. Jag hade såklart glömt vattenskål så han fick dricka vatten ur en ljuslykta som jag hittade haha..

Han bodde in sig och njöt av ompysslingen han fick av de få som var där. Mysigt att kunna ha möjligheten att ha honom med på dagen. Han morrade lite på en som kom när han hade koppel på, det är en fjantighet/dumhet som vi ska träna bort totalt.



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad mysigt att få ta med hunden till skolan! (: Men Baltazar är one of a kind han också, snällare och lugnare hund har jag aldrig träffat! (:

2011-03-27 @ 14:29:22
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0