Diet vecka 34

Denna vecka har jag svävat lite på moln för att jag har gått ner så pass mycket trots ingen vägning på februari månad. Men vet ni vad, idag när jag ställde mig på vågen så var jag inte ett uns nervös. För jag tänkte att det skulle stå samma siffror som i måndags när det blev en extra uppdate. Men vet ni vad den där hatälskade vågen sa? "Hanna du har nu gått ner 27,5 KILOGRAM!". Det betyder minus 1 kilo sedan i måndags. Helt galet men otroligt skönt!

Det är två och ett halvt kilo kvar tills jag gått ner 30 kilo. Jag trodde nästan det var omöjligt. Jag är såå glad att jag går på denna diet! Just nu kör jag väldigt basic, gratänger, rent kött(fisk, kyckling, nöt, fläsk) med feta såser.

Ps bilder utlovas vid minus 31 kilo..

Kommentarer
Postat av: anna

hurra!!!

2011-03-03 @ 20:32:41
Postat av: Marion

Heja heja!

2011-03-03 @ 21:56:58
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så otroolig, mamma

2011-03-03 @ 22:22:37
Postat av: sanna

hahah galet bra jobbat Hanna!!!!!!!!!!!!!!!=)

2011-03-04 @ 16:40:11
Postat av: Elin

Skitbra gjort :D .. Jag har också en hel del extrakilon jag behöver få bort. Ungefär 20-25 kg för att vara mer exakt.



Började äta enligt LCHF för en vecka sedan, och har redan gått ner ca 2 kg. Dock är det väl mycket vätska osv som försvinner i början, men det är ändå något som gör mig peppad!



Har du några tips om maträtter? Vad äter du till frukost?



Kram Elin

2011-03-07 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0