En lördag senare..

Idag har jag känt mig sjuk. Det kanske är allt plugg som tog ut sin rätt. Jag är inte van att plugga. Jag har suttit ute i solen på balkongen en stund. När jag kom in igen hade jag fått fräknar så jag såg lortig ut i ansiktet. Resterande tid har jag varit i soffan. Är klen i kroppen. Känns som när man har feber, det värker i tänderna, ögonen svider, kroppen är tung och jag fryser samtidigt som jag är varm. En dag i soffan var nog vad jag behövde. Jag har inte ens kollat på något program på tv:n riktigt utan bara haft den på och sedan halvsovit. Nu kollar jag dock på Råttatouille, så bra!

Jag känner mig piggare nu efter ett snack med Sanna och en promenad. Jag borde hoppa upp och diska och städa men jag prioriterar nog att sitta kvar här under täcket i soffan. 

Ska nog vara hemma och kika på Körslaget ikväll. Är det många som är bra? Har inte sett det någon gång..

Kommentarer
Postat av: Katja

ÅÅÅ!

Det gjorde jag också lite mitt i plugget, blev vara hemma själv och plugga till 100% medans Max fick gå på älgmiddag :(

Bara att ladda om för en helvecka med plugg och tentor, måste glömma bort nu att jag har ett liv!

Saknar dig!

2011-03-19 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0