Hicka

Jag tror jag blir tokig, jag har en hick dag. Varför får man hicka egentligen? Varför får man det många gånger en dag och sen inte på flera månader? Jobbigt är det i alla fall. Känns som att jag provat allt utom att dricka vatten upp och ner nu. Hoppas den går över av sig själv snart.

Kul att ni skrivit lite frågor! Jag hade en tävling i februari som en tjej som hette ÅSA vann men jag har inga adress eller kontakt uppgifter på henne/dig. Hör av dig snarast!

Idag tog jag en sovmorgon och sov 40 minuter längre än vanligt. Jag gjorde klart allt till skolan igår kväll så då kunde jag ge mig själv tid att sova. Jag gick sedan till skolan och blev kvar där till 14 och sen handlade jag mat igen och åkte hem och slocknade i soffan. Vaknade vid halv 5 och skyndade mig att duscha och sen åkte jag till Växbo. Hade lovat att vara barnvakt till världens bästa systerbarn eftersom det var Bandy och annat. Så jag mös där med dom tills dom skulle sova och sen kollade jag lite på tv tills föräldrarna kom hem. Nu har jag kollat på Big brother och nu är det CSI på i bakrunden. Sitter i sängen och ska bara blogga klart innan ögonen återigen faller ihop idag..
Semmelfika

Lek med traktorer och bollar

Laburinten spel innan sovdax!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Mysigt :) vi va på bandyn. mille va på sin första bandymatch, skitkul :) man hickar för att man är dålig i magen. åh de är man ju inte hela månaderna tack o lov :) så du kanske va lite risig i kaggen igår. kram

2011-03-09 @ 09:52:04
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Marion

Vilken härlig bild på Vidde och Ballen, man ser hur de tittar djupt i varandras ögon i samförstånd ;)

2011-03-09 @ 17:55:33
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0