Jag har fått något fel

Det gör konstigt ont i mitt käkben. Jag undrar om det var hål i en tand förra gången jag kände såhär eller om jag bara inbillar mig. Det är skit jobbigt jag kan inte äta riktigt för det känns som att jag får sendrag i käken på något vis. Men det känns inget konstigt när jag borstar tänderna eller så. Så jag håller alla tummar och tår jag har att det ska gå över fort. Får panik bara av att tänka på tandläkaren.

Sen har jag något skumt i örat också, det killas hela tiden. Som att en fjäder sitter därinne och vifftar litegrann. Det är väl inte möjligt? Knät åkte nästan ur igår igen, hela kroppen fryser och jag får panik inombords. Men knäna och örat är ingenting motför tanden. Dryga kropp kan du inte bara skärpa dig nu och samarbeta med mig? Snälla..

Nu ska vi ut och gå i snöyran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0