Musik

Tjenamors alla glada människor! Nu har jag gjort alla "måsten" eller jag väljer att ha en fin diskbänk och jag väljer att ha damfritt. Så nu sitter jag här med ett glas bubbelvatten och sjukt mycket tankar som spinner runt i huvudet.

När jag skulle välja musik imorse så valde jag en lista som jag lyssnade mycket på i höstas. Min "pepp lista" var det absolut bästa botemedlet mot trista sega dagar. Men idag innan jag knäppte på den så var jag glad och kände att jag var så fri på något vis. Men nu efter att ha lysnat på dessa låtar så har jag fått tillbaka massa mindre roliga minnen om i höstas och längre tillbaka. Tex en låt spelades på en persons begravning så nu sitter jag och tänker på honom. Hur kan låtarna har gått från Pepp till Depp?

Begravningen var för flera flera år sedan och jag fick inte dessa tankar i höstas. Varje nedrans låt tog fram någon händelse och känslor. Om jag lyssnar på Depp listan kanske jag blir glad igen?! Synd att jag inte har någon sån..

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha det låter kul :)

Ja du kanske får göra en depplista att lyssna på så du blir glad :P

2011-03-09 @ 20:12:18
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0