33 kilo...

Jag fattar inte hur jag ska hinna gå ner 33 kilo. Jag och min kropp är i fajt. Jag är sugen på ALLT som jag inte ska äta. Bullar - jag tycker egentligen inte ens om bullar. GODIS - fy fan vilken last jag har, är så otroligt trött på min kropp som tror att jag skulle ge den godis. Fläder dryck - tänk va gott med något annat än vatten. Hamburgare - åt det väldigt sällan i mitt "förra liv".

Har ingen inspiration till något här på bloggen. Jag var på möte med vår rektor imorse. Vi får se vart det leder. Imorgon kommer vår lärare tillbaka, skönt! Ikväll var jag på möte om drogsituationen i Bollnäs, skrämmande! Blir så arg och känner mig sjukt maktlös. Nej nu vill jag inte säga något mer till er.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0