Åhh vad jag njuter..

Jag älskar att pyssla hemma när jag shoppat nya grejer. Jag blir helt galen av alla ideér som susar runt i huvudet. Det tar ju sån tid eftersom jag alltid har som krav att städa allt noga innan det får komma upp nya grejer. Imorgon ska syrran och jag fixa gardinerna och sätta upp dom. Dom är så fina att jag dör litegrann.. Nu kör vi svart och grönt i köket. Svart på toan. Vitt och grått i rummet, eller i alla fall ljust. Lite svart blir det också eftersom tv:n och boxarna i hyllan är det. Åhhh jag vill ha klart nu!
Lite nytt i köket, den gröna ljuslyktan(20 kr) och HOME(79 kr)!

Plockat bort massa småtjafs från hyllan och flyttat dit ramen med småkort.

Kommentarer
Postat av: Marion

Nu vet jag inte om du fått två kommentarer på "shoppingbegär-inlägget", men jag ser inte att dom kommit in. Kolla rabattkoder på rabatterat.nu, klicka på Ellos, så kommer en sida upp med alla deras koder. Kanske är dumt att du får massa rabattkoder om du är shoppinggalen, men du kan ju bara shoppa lite ;)



Gud vad kul med design, piff och pynt, jag är skitdålig på sånt och tycker inte alls att vi har nå mysigt :(

2011-05-17 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0