God morgon!

Snart ska vi börja åka mot Ullared eller Överlida där vi ska stanna över natten. Jag har sovit som en prinsessa som vanligt här i min underbara säng. Jag längtar till imorgon då vi får shoppa shoppa shoppa! Jag hoppas inte Ullared inte lever upp till våra krav nu haha..

Igår när jag åkte hit så var det massa kö, jag satt och åkte typ 20 km i 50 minuter. Rätt var det var nere i sista tunneln så börjar vattenlampan blinka och temperatur mätaren gick upp till 120. Jag fick panik av tanken att jag skulle behöva stå med varningsblinkers nere i tunneln bland alla dessa bilar. Så jag åkte ur kön och kom såklart till Nacka som alltid när jag åker fel. Men nu råkade jag svänga några svängar fel och jag hamnade i Sickla och surrade runt som fan. Till Upplandsväsby tog det 2 timmar och 15 minuter. Därifrån till hit(5 mil) tog det 1 timme och 45 minuter. Snacka om att jag ångrade att jag inte stannade hos Linnea över natten. Men så kom jag hit och då ångrade jag mig inge mer. Trivs alltid så bra här!

Nu ska vi käka lite och göra oss klara för avfärd..

Kommentarer
Postat av: anna

ha det så kul! :)

ser fram emot o höra sen vad du köpte och hur du tyckte att det var :)

2011-05-13 @ 11:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0