God morgon!

Nu ska jag strax bege mig på ett möte med klassen. Jag hoppas verkligen att allt är som det ska och att vi inte kommer oanmälda. Jag ska nog sätta mig och knopa ihop en insändare senare i eftermiddag. Känner att jag vill skriva av mig i tidningen. Det har jag aldrig gjort förut, men hur svårt kan det vara..

Det ska börja med.. Den 15 januari 2011 tog jag ett beslut att utbilda mig inom turism..

Sluta med? .. Vad jag har lärt mig?! Hmm.. 

Ha en underbar dag! Det kommer poppa upp några inlägg om dieten.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej där! Sugen på att vara med i Veckans blogg ? ;) Kika in här då;

http://cla.webblogg.se/2011/may/tankte-borja-med.html#comment

2011-05-03 @ 09:55:12
URL: http://cla.webblogg.se/
Postat av: hannah

Hallå! Äter du under 15-20 kolhydrater per dag? :) jag har precis börjat räkna stenhård och då rullade jag ur min svacka rejält! Om inte, så tipsar jag verkligen om att göra det! :)

2011-05-03 @ 10:34:28
Postat av: sanna

ska du skriva om att era lärarer drar på semester haha, sick, men true. plugga lugnt !=)

2011-05-03 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0