Hettande värk

Jag har knappt sovit en blund inatt. Satan i gatan vad ont jag har i mina armar. Körde slut på dom igår på gymmet och det känns som 500 pissmyror kutar fram och tillbaka inuti dom. Armarna är kokheta och pirrar liksom. Jag brukar inte alls ha träningsvärk men nu vet jag att jag aldrig vill ha det igen. Hur jag än vände mig inatt så gick det inte över. Jag tänkte många gånger gå upp och äta några Voltaren, men var duktig och avstod. Pirret är fortfarande kvar men det är mycket lättare att hantera när jag ska vara vaken.

Så vad är eran plan för dagen, min närmaste är att knäppa på en film med bästa tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

så söt header bild på dig!

2011-05-28 @ 20:44:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0