Planering av Sex hos mig

Gud va jag är ute i sen tid med planeringen nu. Jag hade en klar meny för ca 5 veckor sedan men sen har mina rätter blitt avbetade under veckorna och middagarnas gång. Det är ju roligare med nya rätter. Så nu sitter jag här och ska knop ihop en 10 poängs meny. Hur gör man?!

Jag tycker själv att efterrätt är det som är klurigast nu när jag bjuder ikke LCHFare på mat. Jag äter ju inte så söta efterrätter längre och använder inte ens godkända sötningsmedel i min diet. "Vanliga" människor brukar tycka att mina efterrätter är lite för osöta, så hur ska jag nu fixa detta? Jo jag tänkte att jag kanske gör en chokladkaka med grädde och jordgubbar. Det borde väll funka?

Sen huvudrätt tänkte jag lax med lapptäcke och blomkålsmos, det är ju verkligen så jävla gott! Men nu kanske jag ska grilla lite kycklingfilé med sparris och zucchini istället. Jag kan verkligen inte bestämma mig där. Tänk va gott med Tzatsiki liksom.. Mmm..

Förrätt, här går tankarna bara runt runt. Har ni något tips?

Den här salladen är ju jävligt god den med..

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha, kul rubrik.

2011-05-29 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0