Ullared inspiration 3 dagar kvar

Gardiner är faktiskt ännu en av mina svaga sidor. Jag älskar att byta gardiner och kan göra det en gång i veckan i typ 7 veckor i streck. Detta för att få inspiration eller bara få lite förändring. Nu hittade jag ett par yber fina på Ullaredsbloggen så om dom finns när jag kommer dit så finns risken att de får följa med mig hem:). Jag hade inte haft en tanke på vita gardiner för några år sedan, min stil har verkligen förändrats! Men jag gillar små ordspråk och texter överlag. Vad tycker ni?
Bild tagen från Ullaredsbloggen


Ljus är en annan grej som jag kan shoppa hur mycket som helst utan stopp. Men nu har jag så sjukt mycket ljus hemma och eftersom jag går på en begränsad budget så tänker jag inte handla(nu tänkte jag skriva ett endaste ljus, men det blir nog en omöjlig uppgift så jag skriver..) mer än tre ljus! De får ju inte väga för mycket heller.
Bild tagen från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: jasmine

kan du inte göra en videoblogg snart? :)

2011-05-11 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0