15 nya ute..

Oj om ni bara visste vad glad jag blir av era kommentarer. Det får mig att kämpa vidare med skattemyndigheten och registreringsverkets lagar och regler. Det är inte BARA att dra igång nått sånt här ska ni veta. Dock så peppas jag av er respons och ska verkligen ge det tre ärliga chanser innan jag..... jepp. Men ni är BARA 7 som skrivit JA i inlägget under, jag krävde faktiskt 17 så sätt fart nu!

Satan vad lång tid det att för mig att lägga ut annonserna på Tradera. Men nu är dom där, 15 nya små godingar. En sviiin snygg plånbok som jag dessvärre aldrig kommer att använda. Sen har jag lite svårt att vara saklig i beskrivningen haha jag bara " åhh den är så fiiin men jag passar verkligen inte i den". Så ska man inte skriva. Man ska vara kort och exakt för att få bästa försäljning. Men jag kör på personlig och trevlig haha..

Alla Annonser kan ni hitta här om ni vill kika!


Jag tonight


Jag är spänd inför vart vi ska komma med min tanke framöver!!


HA såhär ska jag alltid sitta framöver, enda positionen mina tuttar ser "bra" ut hahaha..


GONATT

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Kom ihåg att du faktiskt kan be om hjälp att plöja regler ;)

2011-11-12 @ 08:22:01
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0