Era mail

Herregud vad jag blir glad av era mail! Jag älskar att sitta och läsa både nya och gamla mail. Ofta är ni imponerade av mig, vilket i sig är helt sjukt. Sen nu på senare tiden har ni skickat recept, vilket är jätte uppskattat även om jag inte använder dom för tillfället. Ni peppar mig att fortsätta, att äta igen, att må bra och det visar att min blogg har en funktion. Min blogg blir som min megafon ut till alla och era mail blir som ett eko. Utan dom skulle jag nog ha slutat blogga om dieten för längesen.

Mailen har legat i en mapp halva denna veckan för jag har inte tagit mig tid att svara på grund av jobb och kurs och annat. Men idag tog jag tag i den (det är inget jobbigt men ändå tidskrävande ibland) och gud vilken lycka jag kan känna när jag läser dom.

Tänk att jag påverkar människor att testa LCHF. Tänk att några människor har gått ner massor i vikt lite på grund av mig, eller med min stöttning iallafall. Vissa mailar bara om att de ska börja och vill inte skriva något mer. Vissa skriver halva sin livs historia, alla mått och en genomtänkt planering om hur de hade tänkt att gå till väga för att lyckas nå sitt mål. Tänk att jag får vara denna okända människa som ni vänder er till i en lite jobbig/underlig/rolig/svår/ny situation. Det gör mig tokglad kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kjempefiiin! :-)



Klem Tone

2011-11-26 @ 16:55:18
Postat av: Anonym

Kjempefiiin! :-)



Klem Tone

2011-11-26 @ 16:58:25
Postat av: Malin

Du förtjänar det, du ÄR en inspiration!

Och fruktansvärt fin bild på dig där. Fina tjej! På alla sätt

2011-11-26 @ 20:39:16
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad fin din blogg har blivit och bilden på dig är jättefin =)

Duktigt du är som gjort denna resa (lchf)



Vi måste försöka boka in dag och ses vi "halv åtta" gänget



Kram!!

2011-11-27 @ 12:55:28
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0