Go kväll

Idag har det varit relativt lugnt på jobbet, nästan så att jag somnade. Efter jobbet åkte jag hem och däcka på soffan i en timme. Sen hade jag blitt bort bjuden på middag så jag tog Ballen och cyklade iväg i mörkret. Riktigt mysig kväll!

Nu har jag varit hemma en stund och provade precis på ett nytt bröd "2 minutersbröd". 1 ägg, 1 dl mandelmjöl, salt och 25 gram smör. Det var inte min grej. Sladdrigt och inte alls särskilt gott må jag säga. Kanske vänjer sig? Jag åt iaf en halv och det var mer än nog. 


De här fick jag med mig hem ikväll, LYX!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar kväll!

Du är en underbar person du. Kram

2011-11-15 @ 08:04:35
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: MalinÖ

Sara och jag undrar över det där med mjölksocker

Finns det inte i mjölk?

Varför ska det ej ätas men ok i mjölk?

2011-11-15 @ 08:13:42
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: kusin elina

hej hanna! pappa lagade din ''fläskfile gratäng- LCHF'' idag.. (15/11) fast vi hade i champinjoner istället för paprika och ris till.

det var suuuuper gott!

kram kram!

2011-11-15 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0