Kväll igen

Dagarna går så fort att jag knappt hinner med, ändå har idag känts ganska lång. Jag har en till helt ledig dag imorgon. Det känns lyxigt att vara ledig såhär mycket. Synd att gymmet inte är öppet imorgon, känner mig taggad för ett pass.

Ikväll lagade jag lite lax med spenat och massor med ost som jag åt med creme fraiche sås, det var inte så gott! Tänk att jag inte ens tycker att lax är gott, det är illa. Åt vinegum hos mamma och pappa också, gott! Hade en myskväll i soffan hos dom, det behövdes. Var flera veckor sedan jag var där senast. De hade bytt golv och gjort om hela vardagsrummet. Mamma hade tänt massa ljus och satt upp julgardiner och donat. Så mysigt och hemma! Jag älskar deras hus!

Imorgon ska jag försöka hinna se Elina spela en match i SM och sen juldona här hemma, tvätta och sen försöka hinna träffa Malin och Sara. Plus att jag har en hund att gå ut med nu och då. Julskyltning är det också! Mysigt med jul snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0