Träningsvärk från helvetet!

Japps det är vad jag har de, i rumpan. Vet ni vad jag har fått det av? Nej, såklart inte för ni har inte en susning om vad jag gör nuförtin har jag hört ryktas om. Jo sörreni jag har gjort Hjärt och lungräddning. Min oro är att jag kommer att dö innan jag räddat den som håller på att dö för att jag har så dålig tränad rygg och rumpa. Men jag vet iallafall hur man gör. Jag kan knappt resa mig idag, rumpan hugger.

Därför jag jag bestämt mig för att dra till gymmet nu och "springa" 33 minuter på Crossen. Jag är såå jävla trött men jag bara måste hurta av mig massa skit, fett och tankar!

Kommentarer
Postat av: anna

heja heja!

2011-11-25 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0