Amelia

Älskar att gå med i en prenumeration på en tidning och få massor med gåvor. Ja elakt kan man tycka men det är dom som väljer att låta mig bli prenumerant och sedan gå ur. Amelia är dessutom en bra tidning enligt Johanna som brukar få mina. Jag läser hororskopet bara. Igår fick jag hem mitt paket med välkomst gåvor! Om ni också vill ha dom så kan ni gå med här! Det är jätte enkelt och väl värt 98 + 29 kronor!


En fin lila klocka!


Skitbra produkter från Oriflame!


Underbart vaniljdoftande ljus!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah! Är det milk&honey kroppslotionen?! DenÄlskar jag! Mamma brukar köpa åt mig med jämna mellanrum ;) icke no'poo godkänd, men vet du- det struntar jag i! Hehe

2011-10-21 @ 22:59:45
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Marion

Kul med massa premier :D

2011-10-24 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0