Finns det någonting bättre?

Barn de är nog de absolut bästa som finns. Älskar att få ansvaret att vara barnvakt. Tänk att någon litar på mig så mycket att dom lämnar sina allra bästa i min omvårdnad. Det är lycka. Lycka är också att små naggas lite och älska dom så otroligt mycket. Ibland frågar Vidar mig när jag fastnar med ett stort leende på läpparna när han pysslar med något "Hanna vad gör du?". Haha och jag får svara "tittar på fina dig när du leker/bygger/ritar/myser och jag blir bara så glad". Å sen kollar han lite på mig som om jag vore totalt knäpp igen. Min systers barn är dom jag står allra närmast. Jag är glad att jag får finnas där i deras liv och se hur dom utvecklas och blir klokare och äldre.

En kväll förra veckan när jag var barnvakt..




Jag hade köpt med mig en liten present till Vidar.. Gissa om han blev lycklig när han såg vad det var..

Kommentarer
Postat av: Marion

Hahaha.... Barn ÄR ju för härliga!



Och vilken lycklig kille! :D

2011-10-19 @ 18:33:51
Postat av: sis

Du är väldigt speciell och viktig i Nils och vidars liv också ! Världens bästa moster...

Och tvålen får men inte använda för då tar den slut ;-)

2011-10-19 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0