God morgon god morgon

Hoho vad jag är förvånadsvärt pigg. Tror jag har börjat komma in i att gå upp tidigt om mornarna nu, skönt. Nu ska jag ta en lång varm peppande dusch innan jag måste ta tag i dagen. Idag blir det jobb hela dagen och natten.

Imorgon slutar jag klockan 8 och sen är det full rulle hela dagen på onsdag. Ska på mitt efterlängtade men ändå nervösa möte. Sen hämta upp kidsen på skola och dagis och vara med dom till bäddtime. Sen återgå till mitt hem någon gång på kvällen. Så i morgonkväll kommer jag hem nästa gång. Shit vad jag är borta mycket just nu.

Igår när mamma hämtade Baltazar så hoppade han upp i mitt knä när hon ropade på honom i hallen. Stackars min älskling som inte får vara med mig hela veckorna längre. Men jag är otroligt glad att han kan vara med mig på jobbet nästintill jämt. Förstå vilket lyx. Johanna tycker att jag har världens bästa jobb. Jag håller nästan med. Skulle vara ännu bättre om man fick sovmorgon varje dag haha..

Svampplockning igår..

Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jag vill också! Men här är det minusgrader :(

2011-10-11 @ 23:00:58
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0