God morgon

Meen fy fan va tidigt att gå upp nyss. Orkar knappt sitta upp. Blev ju att jag blev vaken till typ 12 igår iallafall. Är så jävla dålig på att lägga mig och sova. Ska snart sluta sitta i sängen och pilla med datorn. Det här går ju inte. Det är sånna här dagar jag ångrar att jag har hund.

Men idag sörreni ska jag åka fram och tillbaka till Uppsala med/som ett av mina jobb. Ska bli skönt! Jag börjar faktiskt gilla att åka tåg. Men det bästa är ju att jag har betald egentid, där jag inte kan göra någonting annat än ägna mig åt mina tankar och min bok. Ska bli såå skönt. Jag tänker sitta där med en halstablett, en flaska vatten och denna bok..
See ya at lunch senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0