Meen hej!

Äntligen hemma i soffan. Gillar inte riktigt att ha saker planerade en kväll när jag är hel ledig hela dagen. Men har man tagit på sig saker så har man. Ikväll var jag och badade med tjejen jag är kontaktperson till och det är något jag ser fram emot egentligen så det har inte något att göra med vad jag ska göra. Det är lite mysigt att gå på badhuset. Marie och jag bestämde idag på vår promenad att vi ska försöka gå och simma en förmiddag i veckan. Ska börja så fort jag har tid.

Imorgon tänkte jag att jag ska försöka komma ihåg att väga mig. Sist var det ju minus 36 kilo, det kommer det inte att vara imorgon för idag var det minus 35,1 kg. Men det är ändå mindre än FEM jävla kilon kvar till MINUS 40 kilo. Det är galet! Fatta när jag kan säga "Japps jag har ju gått ner 43 kilo!" & tänk då är det "bara" 16 kilo kvar till mitt största mål, 59 kilo. HAA.. Galet! Jag vill ha dom veck nu!!

Idag när jag var på pizzerian så träffade jag på en som jobbar på samma företag som min pappa, jag hejjade men pratade sedan med personalen. Man fick en dricka med på köpet till min Kebabsallad. Jag kikade i kylen som var bakom där han satt och han sa "Colan är där uppe!". "Hmm tack men jag dricker inte dricka...". Han sa "Nä jag ser det! DU har gjort det bra!". TACK! sa jag och smet ut med min sallad och en Ramlösa citron. Tänk att det finns såå många härliga snälla människor! Jag får så mycket pepp ute i det sociala att ni inte kan förstå.

Känner mig fin ikväll..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid fin!

2011-10-05 @ 21:56:01
Postat av: Liza

Kikar in här lite då och då..kul att läsa när det uppdateras ofta.. :) Jag la ju ner min blogg helt. Funderar på att börja med en ny, med något tema. Hm får se vad det blir! Men du är fantastiskt duktig med allt du gör hanna! Kramar!

2011-10-06 @ 18:58:35
Postat av: Hanna

hej HJÄLPTE vikt plåstrerna ????



gick du ner ?? hur mkt ??



TACKSAM för svar mvh/Hanna

2011-10-07 @ 01:59:54
Postat av: Anonym

jag skapar roliga videosar och publicerar på bloggen, lust att kika å ge en åsikt? skulle vilja att så många som möjligt fick se dom så har du lust att länka så säg till så länkar jag tillbaka :)

2011-10-14 @ 16:30:17
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0