Riktigt trött

Herregud va jag kommer sova skönt inatt. Dagen började ju med massa bebismys med Jamie och sen filmkikning med Elina. Lunch blev rester som Elina och jag festade på. Tre var första matchen och före det var jag ut en lång tur med Baltazar. Sen blev jag kvar och tittade på handbollen med hela familjen. Sen har jag varit på fest fram tills nyss då jag cyklade hemåt och tog mig en promenad med Baltazar innan jag slog mig ner här i sängen. Jag känner mig skönt trött och hoppas verkligen att jag kommer kunna sova gott. En perfekt lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar otroligt bra i mörkare hår! :)

2011-10-23 @ 20:55:15
Postat av: Daniela

Du är jättefin som brunett, blev också sugen på att färga håret mörkare nu till hösten!

2011-10-23 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0