Sjukare

Det är så tråkigt att vara sjuk. Vaknat några gånger inatt och det har känts som att jag inte kunnat andas eftersom näsan är full haha.. Gick upp ur sängen sista gången klockan 10 och sedan dess har jag läst ikapp bloggar, kollat lite på tv och käkat mackfrukost. Mackor med massa ost och gurka, lyx frukost som jag unnar mig ibland.

Jag har sett tre av årets Idol deltagare, ingen är såå bra va? Eller har jag missat dom bra? Skit konstiga låtval också, smöriga och när inte i min smak bara. Tur att jag egentligen inte kollar på Idol.

Nu ska jag åka och handla lite gott till både Baltazar och mig själv. Lite mörkchoklad och grädde till mig och tuggben för Ballens tänder till honom. Sen åker jag till Växbo och städar bilen tills dess att pappa masar sig hem och lagar den. Det finns ingen värme i bilen, någonting är paj men jag har köpt en ny grej nu iaf så den ska snart ha värme. Dock har vi tydligen slarvat bort sladdarna som den ska kopplas in i. Herre gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0