Trevlig onsdag

Jag har haft en så bra onsdag så jag vill inte att den ska ta slut. Imorgon står det jobb på schemat igen och det känns bra men jobbigt att jag måste upp tidigt. Har planerat ett träningspass för mig och Baltazar imorgon bitti så att han blir riktigt trött och jag inte alls trött.

Dagen idag började med en sovmorgon, tänk vad skönt det är att bara ha vetskapen att få sova så länge man vill. Underbart! Sen var Johanna och jag på gymmet och pratade lite mer än vi kämpade. Men jag stod på crossen och gjorde rygg och armövningarna jag ville i alla fall. Känner att jag verkligen måste börja träna ryggen om jag ska orka med alla lyft i jobbet. Sedan dess har jag varit hemma, internet shoppat, lagat Fajitaskyckling gryta, myst med Baltazar och bara varit. Hämtat ut ett paket har jag gjort också, ska visa er imorgon vad det var i. Nu ska jag packa väskan så jag är redo inför imorgon och sen ta en kvällsprommis ute i mörkret.

Jag är ganska duktig på att shoppa billigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0