Working girl

Jag har tänkt att jag jobbat mycket den senaste tiden, men inte såhär mycket. Hoppas det syns på lönen i slutet av november! Jag var såå trött igår kväll. Ikväll ska jag umgås lite med Nina och sen ska jag hem och sova och ha en låång sovmorgon imorgon bitti.


Kul vecka jag är mitti nu va? Haha man fattar verkligen hur många timmar det finns på ett dygn när man ser det såhär. Nu förstår jag varför jag inte hunnit träffa mina vänner och varför jag inte orkat haft städat och fint hemma. Har ju bara varit hem och vänt liksom. Om en vecka är jag ledig ett helt dygn nästa gång, ser fram emot den onsdagen.

Kommentarer
Postat av: Marion

HERREGUD!!!!!!!!



Jag tycker att JAG jobbar jämt!



Jag måste bara säga.... HERREGUD!!!! igen...



Hur gick det där till? Åkte Linda på kurs och du tog hennes pass? Men när ska du vara ledig människa? Och hur orkar du? Ojojoj... Jaa, herregud... :P

2011-10-28 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0